- Käesolevad Feliton Grupp OÜ e-poe (edaspidi nimetatud: E-pood) müügitingimused kehtivad Feliton Grupp OÜ e-poest ostmisel internetiaadressilt www.feliton.ee. Kauba müüja on Feliton Grupp OÜ (edaspidi nimetatud: Müüja), registrikoodiga 1541687, asukohaga Kassisilma 5, Tartu 61708, Eesti. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi nimetatud: Klient) ja Müüja vahel Feliton Grupp OÜ e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
- Müüja jätab endale õiguse ühepoolselt muuta Müügitingimusi.
- Feliton Grupp OÜ kasutajaks registreerides ja/või ostu sooritades kohalduvad käesoleva lepingu Müügitingimused.
- Müügitingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.
Hinnad
- Müüja jätab endale õiguse korrigeerida Müügihindasid. Kui klient sooritab ostu enne hinna muutumist, kehtib talle varasem hind.
- Kõik Müügihinnad on näidatud Eurodes ning sisaldavad käibemaksu 22%.
- Feliton Grupp OÜ e-poe sooduskoodid kehtivad täishinnaga toodetele kui pole märgitud teisiti.
Tellimine
- Tellimust on Feliton Grupp OÜ e-poes võimalik sooritada registreerimata kasutajana (anonüümse kliendina) ning registreeritud kasutajana.
- Klient valib e-poest endale sobiva tooted ning koguse.
- Kui toode ning kogus on valitud, tuleb see asetada “Ostukorvi”.
- Ostukorvi vaatamiseks vajutab klienti üleval paremal nurgas olevale “Ostukorvi märgile”.
- Ostukorv võimaldab tooteid lisada, kustutada ning muuta toodete koguseid. Ostukorvi salvestuvad tooted 60- minutiks.
- Registreerimata Klient sisestab järgnevalt enda arveldusandmed ning valib sobiva kohaletoimetamisviisi.
- Registreeritud Kliendil on võimalik arveldusandmeid salvestada ning piisab vaid kohaletoimetamisviisi valkust.
- Toodete tellimiseks vajutab Klient nupule “Kinnitan ostukorvi” ning tasub kauba eest Müüja poolt pakutud maksekeskkondades.
- Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance UAB turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
- Peale ülekande sooritamist peab Klient vajutama nupule “Tagasi kaupmehe juurde”.
- Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab Müüja Kliendile e-kirjaga kinnituse ning arve.
- Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.
- Kaupade eest, mida ei ole võimalik komplekteerida, maksab Müüja Kliendile raha tagasi hiljemalt 14- päeva jooksul või pakub samaväärilise asendustoote kliendi nõusolekul.
Kliendi kohustused
- E-poest tellides kinnitab klient, et ta on tutvunud ning nõustub Feliton Grupp OÜ Müügitingimustega.
Kauba kättesaamine
- Kaupa saab tellida DPD pakiautomaati. Lisaks on võimalik DPD kulleriga tellida kaup koju või kontorisse.
- Kaubale on võimalik ise järgi tulla Feliton Grupp OÜ esinduspoodi aadressil Kassisilma 5, Tartu 61708, Eesti E-R 9:00 – 17:00. Peale ülekande laekumist saadame kliendile kinnituse e-mailile, milles on märgitud, millal pakk on pealekorjeks valmis.
- Feliton Grupp OÜ komplekteerib Kliendi poolt ostetud tooted 4-14 tööpäeva jooksul.
- Kui kauba tellimisel oli kauba juures märge “järeltellimiseks”, võib komplekteerimine võtta kuni 15-30 tööpäeva.
- Kauba kohaletoimetamine varieerub vastavalt valitud transpordiviisile ning kaup jõuab teieni peale komplekteerimist maksimaalselt 14 tööpäeva jooksul.
- Feliton Grupp OÜ ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on antud logistikapartneritele üle õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Feliton Grupp OÜ ei saanud ette näha või mõjutada.
- Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul (kauba pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest), loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14- kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
Kauba tagastusõigus, lepingust taganemine ja tagasimaksed
- Ostes feliton.ee veebipoest, kehtivad kaubale Eesti Vabariigi seadustes ettenähtud garantii ja tagastamise kord. Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane kauba tagastamisõigus, vastavalt Võlaõigusseaduse § 56-le.
- Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tarbija esitama avalduse www.feliton.ee e-poe aadressil info@feliton.ee, kuid mitte hiljem kui 14-päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.
- Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis. Eemaldatud ei tohi olla ümbriskile.
- Kõik tagastatavad tooted on kliendi vastutusel senikaua, kui need on jõudnud Feliton Grupp OÜ lattu. Klient peab veenduma, et kõik oleks korrektselt pakendatud ja oht, et toode võiks transpordil viga saada on täielikult välistatud.
- Kauba tagastamiskulud kannab Klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.
- Feliton Grupp OÜ tagastab raha hiljemalt 14- kalendripäeva jooksul taganemisteate saamisest arvates.
- Tagastamisele ei kuulu tooted mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida.
- Palume kõik pretensioonid esitada e-posti teel Feliton Grupp OÜ klienditoele feliton@feliton.ee.
- Feliton Grupp OÜ tagastab Kliendile saatmise kulud täies ulatuses juhul kui taganemise põhjuseks on puudustega, vale, vigastada saanud toode või see ei vasta kättesaamisel oma kirjeldusele. Kauba puuduse olemasolu korral asendatakse kaup sama kaubaga, välja arvatud juhul kui vastavat kaupa ei ole enam müügil.
- Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul (kauba pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest), loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14- kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
- Kui vastavat kaupa ei ole enam müügil, siis Kliendi valikul kaup asendatakse või müügileping lõpetatakse ja tagastatakse Kliendile kauba maksumus. Kliendil on õigus kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.
- Feliton Grupp OÜ ei vastuta sellisel juhul tekkinud kahju eest kui kauba kohaletoimetamine viibib tingitud asjaoludest, mida Feliton Grupp OÜ ei saanud ette näha või mõjutada.
Kliendi isikuandmete töötlemine/privaatsus
- E-poes on isikuandmete vastutavaks töötlejaks Feliton Grupp OÜ.
- Klient on vastutav tegevuste eest, mida ta viib läbi e-poe kasutajakontot kasutades. Registreerides kasutajaks on klient vastutav edastatud isikuandmete õiguses. Müüja kasutab kliendi poolt edastatud isikuandmeid lähtudes Müügitingimustest ja Eesti Vabariigi seadusandluses sätestatud tingimustel.
- Müüjal on õigus töödelda kliendi poolt esitatud isikuandmeid/ostude andmeid, mis on vajalikud kliendi e-poes esitatud tellimuse täitmiseks. Sealhulgas on andmete töötlemine kooskõlas kehtivate õigusaktidega.
Müüja registreerib e-poest ostu sooritamisel järgmised kliendi isikuandmed:
- Ees- ja perekonnanimi
- Telefoninumber
- E-maili aadress
- Postiaadress, mis on vajalik kliendile kauba kohaletoimetamiseks
Isikuandmete töötlemise eesmärgid
- Müüja kasutab kliendi isikuandmeid tellimuste töötlemiseks ning täitmiseks.
- Müüja kasutab kliendi iskuandmeid kliendiga suhtlemiseks tellimustega seotud probleemide korral – klienditugi (vigased andmed, probleemid tellimuse täitmisega jne.).
- Müüja kasutab kliendi ostuajaloo andmeid (kaup, kogus, kliendi andmed, kuupäev) kaupade ülevaate koostamiseks.
- Müüja kasutab kliendi ostuajaloo andmeid (kaup, kogus, kliendi andmed, kuupäev) tarbijaharjumuste uurimiseks.
- Müüja kasutab kliendi pangakonto numbrit kliendile maksete tagastamiseks.
- E-poe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse e-poe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.
Isikuandmete kolmandatele isikutele edastamine
- Kliendi isikuandmetele on ligipääs vaid selleks volitatud isikutel.
- Müüja võib edastab kliendi isikuandmed juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).
- Kliendi ees- ja perekonnanimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui klient on valinud transpordiviisiks “kulleriga kohaletoimetamine”, edastab müüja lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadressi.
- Feliton Grupp OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Feliton Grupp OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UAB-le.
Isikuandmete muutmine ning kustutamine
- Müüja rakendab kõik meetmed kliendi isikuandmete kaitsmiseks.
- Isikuandmetega saab tutvuda, teha parandusi ning veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud registreerimata kasutajana, siis saab tutvuda isikuandmetega klienditoe vahendusel.
- Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel.
- Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.
- Kliendi isikuandmed säilivad müüja andmesüsteemis 2 aastat.
Uudiskiri
- E-maili aadressit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks vaid sellisel juhul kui klient on andnud selleks kirjaliku nõusoleku.
- Uudiskirjast saab loobuda kui valida otseturundusteate päises “loobu uudiskirjast” või võttes ühendust klienditoega (+372 5192 9496, feliton@feliton.ee).
Isikuandmete töötlemisega soetud vaidluste lahendamine
- Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel (+372 5192 9496, feliton@feliton.ee). Kui klient leiab, et müüja on rikkunud e-poe teenuste täitmisel isikuandmete töötlemisel kliendi õiguseid, on kliendil õigus pöörduda Andmekaitse Inspektsiooni ja kohtu poole.
Pretensioonide esitamine ja vastutus
- Feliton Grupp OÜ vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.
- Kliendile kauba müümise korral eeldatakse, et kuue kuu jooksul kauba Kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.
- Klient kohustub Müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt kahe kuu jooksul selle avastamisest (esitama kirjaliku pretensiooni).
- Palume kõik pretensioonid esitada e-posti teel Feliton Grupp OÜ klienditoele feliton@feliton.ee. Pretensiooni peavad olema märgitud:
- Kliendi ees- ja perekonnanimi.
- Kliendi kontaktandmed- telefoninumber ja/või e-posti aadress.
- Pretensiooni esitamise kuupäev.
- Kauba puudus ning nõude sisu.
- Feliton Grupp OÜ vastab pretensioonile vähemalt 7-tööpäeva jooksul peale pretensiooni kättesaamist.
- Kui pretensioonile ei ole võimalik 7-tööpäeva jooksul vastust anda, teavitab Feliton Grupp OÜ sellest pretensiooni esitanud Klienti kirjalikult, lisades juurde viivituse põhjuse ning tähtaja, millal Klient vastuse saab.
- Feliton Grupp OÜ ei vastuta Kliendi süü läbi toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise või hoiustamisetulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
- Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tootel esineb puudusi, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.
- Müüja ja Kliendi vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel.
- Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse http://www.tarbijakaitseamet.ee ja tarbijavaidluste komisjoni http://komisjon.ee vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse.
- Samuti on kõikidele Klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm aadressil http://ec.europa.eu/odr.